Urząd Miejski w Mrągowie zostaje zamknięty dla obsługi petentów do odwołania
KOMUNIKAT
BURMISTRZA MIASTA MRĄGOWA
W związku z rozprzestrzenianiem się choroby COVID-19, mając na uwadze bezpieczeństwo i zdrowie petentów oraz pracowników Urzędu, uprzejmie informuję, iż:
od dnia 16 marca 2020 r. (poniedziałek) do odwołania,
Urząd Miejski w Mrągowie zostaje zamknięty dla obsługi petentów.
Zamknięta zostaje również kasa Urzędu, a wszelkie płatności prosimy dokonywać drogą on-line lub w bankach, na poczcie i innych punktach opłat.
Mieszkańcy Gminy Miasta Mrągowa i inni interesanci mogą załatwiać swoje sprawy drogą mailową: sekretariat@mragowo.um.gov.pl, telefonicznie: nr tel.: 89 741 90 00 lub przez platformę ePUAP.
W wyjątkowo pilnych sprawach, zainteresowani petenci przyjmowani będą we wspólnym punkcie przyjęć, zorganizowanym dla Gminy i Miasta Mrągowa, w pok. Nr 6 Urzędu Gminy Mrągowo.
W przypadku Ratusza Miejskiego – w wyjątkowo pilnych sprawach, zainteresowani petenci przyjmowani będą po wcześniejszym telefonicznym umówieniu:
- Urząd Stanu Cywilnego – tel. 89 741 30 02; email: usc@mragowo.um.gov.pl
- Stanowisko ds. dowodów osobistych – tel. 89 741 17 70; email: dowody@mragowo.um.gov.pl
- Stanowisko ds. ewidencji ludności – tel. 89 741 17 71; email: so@mragowo.um.gov.pl
W Urzędzie obowiązuje całkowity zakaz poruszania się po pozostałych pomieszczeniach.