Wersja obowiązująca z dnia

Urząd Miejski w Mrągowie zostaje zamknięty dla obsługi petentów do odwołania

KOMUNIKAT
BURMISTRZA MIASTA MRĄGOWA

W związku z rozprzestrzenianiem się choroby COVID-19, mając na uwadze bezpieczeństwo i zdrowie petentów oraz pracowników Urzędu, uprzejmie informuję, iż:

od dnia 16 marca 2020 r. (poniedziałek) do odwołania,

Urząd Miejski w Mrągowie zostaje zamknięty dla obsługi petentów.

 

Zamknięta zostaje również kasa Urzędu, a wszelkie płatności prosimy dokonywać drogą on-line lub w bankach, na poczcie  i innych punktach opłat.

Mieszkańcy Gminy Miasta Mrągowa i inni interesanci mogą załatwiać swoje sprawy drogą mailową: sekretariat@mragowo.um.gov.pl, telefonicznie: nr tel.: 89 741 90 00 lub przez platformę ePUAP.

W wyjątkowo pilnych sprawach, zainteresowani petenci przyjmowani będą we wspólnym punkcie przyjęć, zorganizowanym dla Gminy i Miasta Mrągowa, w pok. Nr 6 Urzędu Gminy Mrągowo.

W przypadku Ratusza Miejskiego – w wyjątkowo pilnych sprawach, zainteresowani petenci przyjmowani będą po wcześniejszym telefonicznym umówieniu:

  1. Urząd Stanu Cywilnego – tel. 89 741 30 02; email: usc@mragowo.um.gov.pl
  2. Stanowisko ds. dowodów osobistych – tel. 89 741 17 70; email: dowody@mragowo.um.gov.pl
  3. Stanowisko ds. ewidencji ludności  – tel. 89 741 17 71; email: so@mragowo.um.gov.pl

W  Urzędzie  obowiązuje  całkowity  zakaz  poruszania  się po  pozostałych  pomieszczeniach.

Załączniki

  • Zarządzenie
    format: word, rozmiar: 15.74 KB, data dodania: